neljapäev, 5. aprill 2018

Minu lemmikfilmid

Täna räägin filmidest, mis mulle meeldivad. Üldiselt meeldivad mulle draamad, thrillerid ja armastusfilmid. Sellised ajaloost rääkivad filmid ja sõjafilmid mulle üldiselt ei meeldi, aga mõni on päris huvitav olnud, oleneb filmist.
Üks minu lemmikuid filme on ,,Must panter" - üsna uus film, aga hea. Väga meeldisid need näitlejad ja filmi läbimõeldus, kuigi mõned asjad olid ettearvatavad. See räägib väga arenenud, tehnoloogiaga kaugele jõudnud rikkast riigist, mis teiste riikide ees ilmub väga vaese ja alaarenenud riigina. Selle kuningas sureb ning kohale astub tema poeg. Uus kuningas aub kuningriiki valitsema, kuni ühel päeval ilmub välja keegi, kes pöörab kõik kuninga plaanid peapeale...


Minu teine lemmik on ,,Miss Peregrini kodu ebaharilikele lastele". See film oli minu arvates põnev, sündmustik oli tihe ja ettearvamatu, oli veidi huumorit aga ka kurbi kohti.
See film räägib ebaharilike/üleloomulike võimetega lastest, keda kaitseb Miss Peregrine oma ajasilmuses. Varsti hakkavad neid ründama hingetud, kes tahavad lapsi ära süüa, et ise kauem elada, aga neid takistab filmi peategelane Jacob, kel on võime näha hingetuid.


1 kommentaar: