teisipäev, 26. september 2017

Minu nädalavahetus vol. 2

Seekord oli minu nädalavahetus huvitavam, kui eelmine. Reede küll nädalavahetus polnud, aga siiski tahaksin sellest rääkida.  Nimelt reedel käisin ma ujumisvõistlustel, kus ma ujusin 400m vabalt ehk krooli. Algul olin küll väga närvis, sest ma polnud varem võistlustel nii pikka distantsi ujunud. Seal oleksin ma saanud 3. koha, aga kahjuks arvestati mind välja, sest ma ujusin võistlejatega, kes olid vanusegrupis 2005, aga mina olen vanusegrupis 2004. Siiski ujusin päris hästi ja oma isikliku rekordi ajaga 7.01.
Laupäeval käisin sõbrannaga kinos vaatamas filmi "Seitsme õe saladus", mis oli päris hea film, aga vahepeal toimusid seal kahtlased asjad. Siiski mulle meeldis see film.
Pühapäeval mängisin palju arvutis, aga peale seda mängisin õues väikese vennaga ja läksin koeraga jalutama, sest ilm oli imeilus ja päikseline ja pealegi mõtlesin, et päevas tuleks korra ikkagi õues ka käia ja liikuda.
Mulle meeldis mu nädalavahetus, sest sellest oli palju põnevam kirjutada ja see polnud nii igav, sest seekord päriselt tegin ka midagi oma vaba ajaga.

1 kommentaar: