teisipäev, 3. oktoober 2017

Minu looming: minu programmi idee

Siin postituses räägin oma arvutimängu mõtetest. 
Minu programmi idee oleks siis selline, et tahaks teha mängu. Mängu tegelaseks oleksid siis rebane, kanad, ja inimene ning mängu pointiks oleks siis, et kuidas rebane proovib varastada inimese kanu, aga igal uuel tasemel on rebasele seatud takistused ja iga kord ka suurem arv kanu röövida. Põhimõte on, et võta kanad ja jää ellu ning proovi samal ajal ka tähekesi ja punkte koguda.
Näiteks, tase 1 - väga lihtne, röövida on kolm kana, kes seisavad aedikus ning aediku värav/uks on lahti. On öö ja pererahvas magab. 
Tase 2 - lihtne, aga raskem, kui esimene tase. Röövida on juba kuus kana, aga seekord on aediku värav kinni ja asi toimub päeval, pererahvas liikleb õues ja neile ei tohi kanade varastamisega vahele jääda, asja tuleb korraldada vaikselt ja rahulikult.
Tasemetega võib ette tulla ka üllatusi, aga neid ma ette ära ei räägi, sest muidu pole need ju üllatused.
Veel võib ka nii minna, et päevasel ajal siiski võid jääda vahele pererahvale, aga saad alati eest ära joosta, kuid siis võib juhtuda, et näiteks mõned tähekesed jäävad kogumata või mõni kana kukub maha ja tasemes saadakse vähem punkte. 
Mida punktid annavad? Punktid aitavad edasi mängija tasemega, mida kõrgem tase, seda rohkem uusi asju on võimalik poest osta.
Järgmistel tasemetel läheks asi veelgi keerulisemaks ning iga taseme lõpus saab mängija tähekesi, mille ta teel kanadeni või kanadega uruni, kokku peab korjama. Tähekeste eest saab osta erinevaid riideesemeid ja aksessuaare ning ka lisaesemeid, mis aitavad mängus paremini ja kergemini toime tulla.
Pildiotsingu fox cartoon tulemus

NB! Kõik rebased, kes te mu postitust loete, siis pean vajalikuks mainida, et ma ei toeta ega proovi reklaamida kuidagi moodi kanade või üldse kelleltki asjade varastamist! Minu mängu idee on loodud vaid meelelahutuseks!  

2 kommentaari:

  1. Tundub huvitav! Kellena osaleksid mängu loomisel? kas tahaksid sellega raha teenida?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma arvan, et tahaksin olla kujundaja või loo väljamõtleja. Raha teenimise koha pealt... arvan, et mäng oleks tasuta.

      Kustuta